Friday, March 4, 2011

saye dah seee..haattt..

ALHAMDULILLAH...
sehat daa.. so mc pun da abis lar kann...
entry kali ni saje aku nak bg credit ckit kat orang2 penting aku... pentingg?? 
ye arr !!

Thanx to::-

umi@mama :: cuz tak jemu2 jage aku... macam2 bende die nak buat untuk aku sehat cepat..
ayah :: cuz da beli ubat tahan '365 hari' tuuu..
ayuni :: aways bagi je ape yg aku nakk.. huahuahuaa.. *terserlah kuase veto aku,, ehh..ehh tak yerr..*

TAK LUPEE.....

ekinn n geng :: selalu concern tentang sayee.. masyehh.. love u lahh !!

oke dahhh.. tu jee.. yang lain later2 la aku cakap time kasih yee..
...............
huhh... ni mesti ade yg kutuk2 aku kan pas nii..sebab tak dapat kasih sayang akuu... miahahahaaaa!!!
yelaa..yelaa jgan la majok ngan aku.. aku ta suke pujokk2orang nii..hee..
oke..okee.. time kasih ye awak2 sekalian yg ade doakan saye cepat sehatt..
sayang la awak2 sume...
=D

No comments:

Post a Comment