Tuesday, March 22, 2011

Nak ngadu nii... =(

meyh cni nak cite story ckit.... cite tu bukan same dengan je ke ngan story...
soo... KESAH ?? ouhh nape nii.. mood rase tak dapat seimbang jee, ade sesape boleh tolong stable kan balik mood saye.. tolong laa... tolong laaa.... *oke fine zera, ni nak kne tukar title entry dah ni ..TOLONG!*


dahh..dahh... lari tajuk da ni,,
koranggg..... na ngadu ckit ni...lately aku aways la rase cam ta sedap hati je weyh, dengan pblem yang cam tade traffic lite.. ade je laa mende yang kacau jiwa, hati dan perasaan ni.. *ayat nak novellishh jaa..*


Fes,, assignment ! not so satis dengan dak2 group aku yg kurang memberikan kerjasama lah kan.. malas la nak mention kat cni.. kontroversi nanti youuu... tamaw aii.. aii pun baik org nyee.. so ta bape biase nak cite jahat orang.. *miahaaaaha.... dahh2 la gelak sinis kat akuu.. aku tau korang pun ngaku gak..hikz =P !!*

Seken,, hati dan fikiran tak dapat nak bebaik baik laa dari last week.. asyik gaduh jee.. camnee???
hari tu.. ade pblem ckit ngan czen aku tuhh.. dan2 ari tu gak laa pblem asgment datang.. saje je nak duge kesabaran ai yang dah mmg nye penyabar orang nye.. apee?? korang tataw ke aku ni mmg patient orang nyer... ala ala perempuan solehah gituu.. *jangan kutuk aku pas bace ayat tu aww..aww..*

Terd,, urhmm... camne ae nak terang kat korang ni.. maluuuu... waaaa ..... meyh cini aku bisik kat korang aeee.. tapi janji jangan g taw orang lain tauu..
~korangg... aku kan cam rase gileee nak ade someone special.... tapii...TADEEEEEE... camneee???~
hahahaaa... gitu la jalan cite die.. ade care tak nak selesai masalah nii...
someone yg aku nak, lau nak cakap typical pun tak la sngat... tapi.. ade org kate aku ni cam memilih .. tapi mane ade.... haaaa... tapi sebenar nye ade la ckit.. tapi sebenar nye takk pun.. tapiii...
heee... mesti confius kan.. saje je ta nak bagi korang tau yg aku ni memilih or tak.. sekali sekale wat korang main teka teki ngan aku... bukan selalu.. asyik main sepp sep je bosan laa.. hikhikhikk... esok lak kite main congkak tau...

XoXo ~

No comments:

Post a Comment